piątek, Grudzień 14, 2018

Jak przygotować paczkę do wysyłki?

0
Jak przygotować paczkę do wysyłki

Z miesiąca na miesiąc przybywa sklepów internetowych, rośnie też liczba użytkowników, którzy korzystają z tego rodzaju usługi. Klienci zakupy online cenią sobie nie tylko za wygodę, ale i szybkość – wystarczy kliknąć wybrany towar i czekać na przesyłkę. Najczęściej wybieraną formą dostawy jest usługa kurierska.

E-sklep

Zdalne transakcje mają wiele plusów, np. klienci mogą spokojnie zapoznać się z asortymentem i wybrać najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie. Następny krok leży po stronie sklepu, który musi zapakować towar i nadać paczkę. Ten etap jest niezwykle ważny, bowiem sposób pakowania wpływa na stan przesyłki, a co za tym idzie – na wizerunek i wiarygodność firmy. Niejeden sklep nie wyobraża sobie funkcjonowania bez taśmy Bulldog, dzięki której paczki docierają do klienta w nienaruszonym stanie. Jednak taśma to tylko czubek góry lodowej – jak zatem przygotować przedmiot do wysyłki?

Wizerunek

Troska o estetyczny i schludny wygląd paczki to jeden z elementów, jakie składają się na wizerunek sklepu. Okazuje się, że właściwe zapakowanie towaru jest tak samo ważne, jak dostarczenie jej w nienaruszonym stanie. Trzeba pamiętać, że w trakcie transportu przesyłki są stale sortowane i przeładowywane. Muszą być zatem dobrze zabezpieczone, aby zawartość dotarła do klienta nienaruszona. Najczęściej wykorzystywana do tego celu jest taśma Bulldog i folia bąbelkowa.

Opakowanie

Sprzedawane towary zazwyczaj posiadają fabryczne pudełka – dla właścicieli sklepów to duże udogodnienie. Przedmiot dodatkowo można zabezpieczyć wspomnianą wyżej folią bąbelkową lub kopertą ochronną. Kurierzy zalecają oklejenie wszystkich łączeń oraz krawędzi przy pomocy szerokiej i mocnej taśmy klejącej. Najczęściej wybierana do tego celu jest taśma Bulldog. Jeżeli przedmiot nie posiada oryginalnego pudełka, najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie pudełka z tektury falistej. Niektórzy sprzedawcy dla pewności zapełniają wolną przestrzeń kulkami ze styropianu lub chrupkami kukurydzianymi. Lekkie wypełnienie nie podniesie kosztów wysyłki.

https://zingpack.com.pl/firm-pol-1489151541-Bulldog-Tape.html

Ostrzeżenia

Czasami zachodzi potrzeba wysłania towaru problematycznego, np. o niestandardowym kształcie lub nadzwyczaj delikatnego. Plakaty i mapy najlepiej pakować do specjalnych papierowych tub o dużej wytrzymałości. W przypadku delikatnych towarów (wykonanych ze szkła lub innego kruchego surowca) niezbędne jest umieszczenie naklejki ostrzegawczej „uwaga szkło” lub „ostrożnie!”. Ta sama zasada dotyczy urządzeń elektronicznych, które są bardzo wrażliwe na wstrząsy i uderzenia. Paczki, które muszą stać pionowo oznaczamy naklejką „dół/góra”.

Pracuj nowocześnie

0
Pracuj nowocześnie

W jaki sposób pracować w obecnych czasach? Korzystając z doświadczeń innych, jednocześnie wyprzedzając konkurencję nowatorskimi pomysłami. Jeśli trudno znaleźć taki zespół, warto zobaczyć, co oferuje współczesny rynek pracownika w obszarze IT.

Drukowanie na tkaninach

0
Drukowanie na tkaninach

Drukowanie na tkaninach to bardzo często wykorzystywana usługa w dzisiejszych czasach, ponieważ ludzie chcą projektować różne wzory na swoich koszulkach i innych częściach garderoby. Jest to bardzo popularne i modne, a każdy zdecydować może się na stworzenie samodzielnego projektu, który potem zostanie po prostu wcielony w życie, za pomocą nowoczesnych maszyn i rozwiniętej technologii. Druk na tkaninach może pojawić się w różnych formatach, w zależności od tego, jakie potrzeby ma klient. Zdecydować można się na nadrukowanie zwykłych liter, całych wyrazów, czy też jakichś haseł i elementów graficznych. Klient ma w tym zakresie swobodę wyboru. Nadruki są bardzo wytrzymałe, przejrzyste i na pewno nie będą schodzić po praniu.

Druki na tkaninach białych i kolorowych

Istnieje możliwość zdecydowania się na druki na tkaninach białych oraz kolorowych, nie ma to większego znaczenia dla osób, które zajmują się tym na co dzień. Trzeba jednak zdecydować się na wielkość wybranego nadruku, może to być np. format A4, A5, czy też A6. Dostarczyć do drukarni można swoje projekty nadruków, ale można też skorzystać z gotowych projektów, tak aby usprawnić prace specjalistom. Złożenie zamówienia na nadruk wiąże się z indywidualną wyceną takiej usługi, tak aby klient wiedział dokładnie ile pieniędzy przyjdzie mu zapłacić za zrealizowaną usługę. 

Druki na tkaninach utrwalane termicznie

Najpopularniejsze obecnie są druki na tkaninach utrwalane termicznie, tzw. druki laserowe, nazywane też termotransferowymi. Zdecydować można się w tym przypadku chociażby na nadrukowanie figur, takich jak kwadraty, czy też koła. W tej kategorii można pozwolić sobie na formaty A3 oraz A4. Do wyboru ma się jednak wiele przeróżnych ofert nadruków, zarówno tych bardziej nowoczesnych, jak i tradycyjnych, dlatego to klient podejmuje ostateczną decyzję, w co chce zainwestować odłożone przez siebie pieniądze. Każdy nadruk będzie trwały i solidny. To sprawi, że będzie można się nim cieszyć na tkaninie przez bardzo długi czas.

Chcesz wzmocnić sygnał Wi-Fi? Zobacz, jakie to proste!

0

Na pewno kojarzysz sytuację, w której słaby sygnał sieci Wi-Fi zakłóca ci wydajną pracę. Co więcej, wiele osób boryka się z problemem braku internetu na piętrze domu bądź w zakamarkach swoich czterech kątów. Kojarzysz tego typu przypadki? Chcesz, aby internet był zawsze w stu procentach wydajny i nie sprawiał ci kłopotów? Zobacz, jak wzmocnić sygnał Wi-Fi i przekonaj się, że to jest naprawdę proste!

Czy biuro wirtualne to propozycja dla mnie?

0

Firma, która dopiero stawia swoje pierwsze kroki na rynku, musi mierzyć się z szeregiem trudności, wyzwań, przeszkód i oczywiście kosztów. Nie jest to kwestia jedynie opłacania comiesięcznych składek, ale i wielu inwestycji, jakie trzeba podjąć, by móc liczyć na pożądane zyski oraz zainteresowanie klientów. Niemałym problemem staje się miejsce pracy. Jednoosobowe działalności gospodarcze bądź firmy, gdzie pracuje kilku-kilkunastu pracowników, najczęściej potrzebują jedynie biurka, komputera i dostępu do Internetu. Wiele ze swoich prac wykonują w formie zdalnej. Niestety adres domowy nie wzbudza zaufania i nie wygląda w żaden sposób profesjonalnie. Jak ugryźć ten trudny i kosztowny temat?

Najlepszy telewizor 55 cali 4K? Nasze TOP 3

0

Urządzając mieszkanie, zwykle wybieramy do domu wiele nowoczesnych sprzętów. Podobno jednym z najczęstszych naszych zakupów nadal jest telewizor. Najlepiej duży i nowoczesny. Jaki najlepszy telewizor z Internetem warto wybrać? Sprawdziliśmy aktualną ofertę różnych producentów i mamy swoje typy. Poniżej znajdziecie nasz TOP 3.

Jakie produkty bankowe są najczęściej wybierane przez Polaków?

0

Banki oferują tak wiele usług i produktów, nieustannie poszerzając swoją ofertę, że łatwo wybrać ich aż kilka dla siebie. Coraz więcej mamy też usług niemal szytych na miarę, dla konkretnego klienta czy też przedstawiciela ściśle określonej grupy. A zatem – na jakie produkty bankowe Polacy decydują się najczęściej?

W jaki sposób oszczędzać energię w domu?

0

Polacy zużywają coraz więcej energii w domach, dlatego ważny wydaje się temat jej oszczędzania. Eksperci podkreślają, że istotne jest dążenie do tego, aby polskie domy były ekologiczne i ekonomiczne. Poza oszczędnością energii, można będzie zadbać o środowisko, a także i o własny komfort.

Wszechstronność oprogramowania IdoSell Booking

0

Prowadzenie działalności hotelowej lub innego rodzaju działalności polegającej na sprzedaży miejsc noclegowych, może być znacznie prostsze, jeśli sięgniemy po nowoczesne narzędzia informatyczne tj. system IdoSell Booking. Wspomniany system to narzędzie do zdalnej obsługi rezerwacji hotelowych, z którego mogą korzystać również właściciele moteli, pensjonatów, apartamentów czy kwater prywatnych. Dzięki możliwości integracji systemu IdoSell Booking, z popularnymi systemami typu Booking.com, Airbnb czy TripAdvisor, właściciel hotelu/pensjonatu/motelu zyskuje możliwość sprawnego zarządzania rezerwacjami pochodzącymi z wielu różnych źródeł.

Czym jest IdoSell Booking?

To system służący obsłudze rezerwacji składanych przez klientów drogą internetową. System pozwala na wygodną rezerwację noclegów przez Twoją stronę internetową, dając klientowi możliwość wyboru noclegu w jednym z dostępnych terminów. Dzięki systemowi klient od razu wie, jakie pokoje są wolne w określonych dniach, jaka jest jednostkowa i zbiorcza cena ich wynajmu oraz jak wygląda ich wyposażenie. Właściciel hotelu/pensjonatu nie musi ręcznie wprowadzać terminów rezerwacji pokoi, wszystko odbywa się automatycznie, łącznie z możliwością dokonania przez klienta opłaty z góry – wpłaty zaliczki lub uregulowania całości opłaty za wynajęty pokój. Co bardzo ważne dla właściciela hotelu/pensjonatu/motelu, system IdoSell Booking może być w prosty sposób zintegrowany z popularnymi systemami agregacji ofert, takimi jak Booking.com. Dzięki temu wszystkie rezerwacje wprowadzane są na bieżąco do systemu i nie ma najmniejszego problemu z nakładaniem się rezerwacji na siebie – nie ma możliwość, by dwóch klientów zarezerwowało ten sam pokój w tym samym terminie.

Integracja IdoSell Booking z systemami agregacji ofert

System informatyczny IdoSell Booking został skonstruowany w ten sposób, by jego integracja z popularnymi agregatorami ofert nie zajmowała wiele czasu i była maksymalnie prosta. Do zintegrowania systemu rezerwacji z systemami typu Booking.com, Airbnb czy TripAdvisor wystarczy zwykle jedno kliknięcie w odpowiednią zakładkę, w opcjach ustawienia systemu (funkcja Channel Manager). Integracja przeprowadzana jest automatycznie, dając właścicielowi hotelu dostęp do milionów potencjalnych klientów z całego świata.

Integracja z Booking.com – jeden z najpopularniejszych w Polsce portali agregujących oferty noclegowe.

Integracja z Airbnb – popularny system wyszukiwania i rezerwacji noclegów w hotelach, pensjonatach, apartamentach i kwaterach prywatnych, z którego korzystają klienci z całego świata.

Integracja z TripAdvisor – jeden z największych portali turystycznych na świecie. Doskonałe źródło informacji o obiektach noclegowych, z możliwością bezpośredniej rezerwacji noclegu w dowolnym miejscu świata.

Prezenty dla klientów – co podarować stałym klientom?

0

Nowoczesne podejście do zarządzania firmą wymaga doceniania lojalnych klientów nie tylko atrakcyjniejszymi cenami usług czy towarów, ale również okresowymi prezentami, np. z okazji urodzin firmy, Świąt Bożego Narodzenia czy nowego roku. Wśród ciekawych propozycji prezentów biznesowych można wymienić: karty podarunkowe, gadżety firmowe czy stylowe akcesoria do biura.