sobota, Wrzesień 21, 2019

Kantor internetowy dla biznesu

0

W ostatnich latach na Polskim rynku obserwuje się duże zainteresowanie kantorami internetowymi. Taka forma wymiany walut to w przypadku klientów biznesowych oraz indywidualnych przedsiębiorców doskonała alternatywa dla klasycznych kantorów. Zaletą punktów wymiany online jest przede wszystkim oszczędność czasu oraz niższe koszty, które ponosi wymieniający waluty.

Wykorzystanie kasetonów reklamowych w handlu

0
Wykorzystanie kasetonów reklamowych w handlu

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Wiemy o tym chyba wszyscy. Wiemy i doświadczamy jej mnogości tak naprawdę przez cały czas, niezależnie od tego, w jakim miejscu się znajdujemy. Ulice miast rozświetlone są przez kasetony reklamowe, na każdym kroku możemy natrafić na różnorodne outdoory mieszczące się na przystankach czy billboardach. Kasetony reklamowe dobrze radzą sobie w handlu – co jest tego powodem?

Najpopularniejsze certyfikaty ISO

0
Najpopularniejsze certyfikaty ISO

Stosowanie systemów zarządzania organizacją zgodnych z normami ISO jest bardzo popularną praktyką na całym świecie. Do tej pory sam tylko system zarządzania jakością wprowadziło już ponad milion podmiotów. Certyfikacja ma wiele zalet dla przedsiębiorstwa.

ERP: system integrujący firmę

0
ERP: system integrujący firmę

W dziale księgowym program finansowo-księgowy. W dziale kadr, program do obsługi kadr. W magazynie – jakiś program magazynowy. Szefom firmy dane do ich arkuszy kalkulacyjnych wpisuje raz na tydzień sekretarka. Tak wygląda rzeczywistość w wielu przedsiębiorstwach. Rozproszone, nie współpracujące ze sobą programy komputerowe, każdy dział pracujący na oddzielnym oprogramowaniu, brak wymiany informacji. Efekt? Teoretycznie jedna firma składa się z poniekąd „oddzielnych” organizacji, o różnych standardach dokumentów, ograniczonych możliwościach wymiany danych oraz braku świadomości o poczynaniach innych działów. Rozwiązanie? Wdrożenie jednego systemu dla całej firmy, integrującego w jednej platformie informatycznej wszelkie procesy w niej realizowane.

Jak najtaniej odebrać przesyłkę?

0
Jak najtaniej odebrać przesyłkę?

Coraz częściej wybieramy zakupy w sieci ze względu na o wiele niższą cenę produktów. Internet jest po prostu tym miejscem, gdzie cena danej rzeczy potrafi być kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt procent niższa od tej, która obowiązuje w sklepach stacjonarnych. Do zakupów online trzeba oczywiście doliczyć koszty wysyłki, ale również na nich można zaoszczędzić.

Internetowe sklepy, a kwestie GIODO

0
Internetowe sklepy, a kwestie GIODO

Każdy kto planuje uruchomić swój własny sklep internetowy, musi pamiętać o tym, że zgodnie z prawem, należy zarejestrować wszystkie bazy danych w GIODO. Z niniejszego artykułu dowiedzą się Państwo, jak pracować z danymi osobowymi swoich klientów, aby móc zgodnie z prawem wykorzystać je do email marketingu.

Jak pokazują najnowsze statystyki w Polsce 89% sklepów internetowych korzysta z email marketingu, który jest w dzisiejszych czasach najskuteczniejszą i najprostszą formą promocji swoich towarów i usług. Dzięki e-mailingu możemy zdobyć wielu potencjalnych klientów i błyskawicznie prześcignąć swoich dotychczasowych konkurentów. Bez porządnej promocji w internecie, nawet najlepszy sklep internetowy nie odniesie sukcesu.

Aby korzystać z dobrodziejstwa e-marketingu, musimy posiadać profesjonalne bazy danych swoich klientów. Osoby, które odwidzą nasz sklep internetowy powinny mieć możliwość udzielenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych.

Oprócz zgody naszych klientów na otrzymywanie wiadomości reklamowych, musimy również zarejestrować zbiór danych osobowych w GIODO. Na szczęście nie jest to wcale zadanie takie trudne, jakby to mogło wydawać się na pierwszy rzut oka. Dzięki odpowiednim mechanizmom, możemy zarejestrować naszą bazę danych w kilka minut on-line bez potrzeby wychodzenia z domu. Oczywiście osoby, które preferują tradycyjne formy kontaktu, mogą zarejestrować bazę za pomocą zwykłego listu poleconego.

Najwięcej problemu stwarza natomiast przygotowanie dwóch dokumentów, które należy dołączyć w załączniku do wniosku. Pierwszym dokumentem jest “Polityka bezpieczeństwa informacji”, a drugim “Instrukcja zarządzania systemem informatycznym”.

Każdy kto prowadzi swój własny sklep internetowy, musi pamiętać o tym, aby zawsze przestrzegać o wszystkich obowiązkach, jaki nasz ustawodawca nakłada na właścicieli sklepów internetowych. Warto wspomnieć również o tym, że nieprzestrzeganie tych obowiązków może grozić nie tylko karami finansowymi, ale również więzieniem.

Sklep internetowy – idealny pomysł na własny biznes

0
Sklep internetowy - idealny pomysł na własny biznes

Profesjonalny sklep internetowy, może okazać się wspaniałym pomysłem na dobry biznes, zwłaszcza jeżeli na starcie nie dysponuje się zbyt dużymi środkami finansowymi. Jak powszechnie wiadomo uruchomienie tradycyjnego sklepu, jest bardzo czasochłonne i kosztowe. Dzięki sklepom internetowym, możemy wystartować z naszym biznesem praktycznie od razu.

Handel przez Internet staje się coraz popularniejszy, dlatego też klienci coraz częściej dokonują zakupów online. Zakupy w sieci są nie tylko bardzo wygodne, ale przede wszystkim tanie i mało czasochłonne. W dzisiejszych czasach mamy coraz mniej czasu na bieganie po sklepach, dlatego też sklepy internetowe z roku na rok, coraz bardziej zyskują na popularności.

Założenie profesjonalnego sklepu internetowego nie jest trudne i jak wcześniej zostało wspomniane, własny sklep możemy uruchomić bez żadnych większych inwestycji. Pieniądze, które zaoszczędzimy na starcie możemy przeznaczyć na reklamę, dzięki której nasz biznes będzie mógł wystartować.

Zanim jednak wystartujemy z własnym sklepem internetowym warto bardzo dokładnie przemyśleć swój biznes plan. Na początkujących przedsiębiorców czeka bardzo wiele pułapek, dlatego też warto rozsądnie i bezpiecznie prowadzić swoje interesy.

W pierwszej kolejności powinnyśmy bardzo dokładnie rozejrzeć się na rynku i znaleźć swoją niszę. Jeżeli chodzi o najpopularniejsze branże, to bardzo trudno będzie odnieść w nich sukces. Na samym starcie musimy bardzo dokładnie ustalić naszą grupę docelową i precyzyjnie zaplanować promocję. Trafienie w gusta klientów, wcale nie jest zadaniem takim łatwym, jakby to mogło wydawać się na pierwszy rzut oka. Rozkręcając swój pierwszy e-biznes, tak naprawdę będziemy musieli uczyć się na swoich własnych błędach.

Sam sklep internetowy i porządna reklama, to nie wszystko. W dzisiejszych czasach, aby odnieść sukces potrzebny jest również dobry towar dla klienta. Jeżeli będziemy prowadzić swój biznes, to bardzo szybko okaże się, że znalezienie dobrych dostawców, jest zdecydowanie trudniejszym zadaniem, niż znalezienie klientów. Bez godnego zaufania producenta lub rzetelnej hurtowni, bardzo ciężko będzie nam odnieść sukces.

Kiedy warto zainwestować w magazyn dla sklepu internetowego

0
Kiedy warto zainwestować w magazyn dla sklepu internetowego

Jeżeli weźmiemy pod uwagę profesjonalny magazyn, to oczywiście zdecydowanie wygodniejszym rozwiązaniem jest posiadanie całego asortymentu u siebie. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie nie tylko w przypadku tradycyjnych, stacjonarnych sklepów, ale również w przypadku sklepów internetowych, których na naszym rynku pojawia się coraz więcej. Pamiętać należy również i o tym, że są również i takie branże, gdzie magazyn nie jest tak naprawdę potrzebny, a czekanie nawet kilka dni na produkt jest czymś normalnym.

Powyżej opisana zależność najlepiej jest zauważalna zwłaszcza w aptekach stacjonarnych. Jak powszechnie wiadomo w aptekach znajdują się wyłącznie najpopularniejsze lekarstwa, które sprzedają się w dużych ilościach. Osoby, które chcą kupić bardziej specyficzne i zdecydowanie mniej popularne leki, muszą niestety swoje odczekać.

Identyczna sytuacja występuje również w sklepach internetowych. Sprzedawcy w lokalnych magazynach przetrzymują wyłącznie najpopularniejsze produkty, tzw. bestsellery, które cieszą się największą sprzedażą. Warto jednak wyraźnie zaznaczyć, że klienci zdecydowanie chętniej dokonują zakupów w sklepach internetowych, które zapewniają błyskawiczną dostawę, dlatego też inwestycja w porządny magazyn może okazać się bardzo dobrym posunięciem.

Prowadząc sklep internetowy musimy zwracać szczególną uwagę na to, czy koszty magazynowania poszczególnych produktów nie przekraczają sprzedaży. Jeżeli prowadzimy sklep z kategorii „Prezenty i akcesoria”, to bez własnego magazynu i błyskawicznej wysyłki, bardzo trudno będzie nam utrzymać się na rynku i rywalizować z konkurentami.

W dzisiejszych czasach, jeżeli chodzi o sprzedaż Internetową, to dominuje zasada – „Najpierw sprzedaj produkt, później go kup”. Niestety bardzo wiele początkujących sprzedawców nabiera się na tą metodę prowadzenia biznesu, przez co bardzo szybko znikają z rynku. Handel w sieci, tak naprawdę niczym nie różni się od handlu tradycyjnego, mamy tylko inną drogę, aby dotrzeć do klientów. W handlu zawsze wygrywa najsprytniejszy, dlatego warto przemyśleć inwestycję w porządny magazyn.

Email marketing w sklepach internetowych

0
Email marketing w sklepach internetowych

Jako pokazują najnowsze wyniki badań, z roku na rok znacząco rośnie liczba osób, które dokonują zakupów za pośrednictwem sprzedaży internetowej. Specjaliści uważają, że tradycyjny handel będzie stopniowo wymierać i coraz większą popularnością będą cieszyć się profesjonalne sklepy internetowe. Aby odnieść sukces, już teraz warto zainwestować nie tylko w porządny sklep internetowy, ale również w porządną reklamę w Internecie.

Jeżeli chodzi o najskuteczniejsze formy promocji w sieci, to bezkonkurencyjny jest od lat email marketing. Warto wspomnieć również i o tym, że email marketing, to doskonałe narzędzie nie tylko do zwiększania sprzedaży, ale również do utrzymywania pozytywnych relacji ze swoimi dotychczasowymi klientami.

Oczywiście, aby email marketing odniósł bardzo dobre wyniki, należy w pierwszej kolejności zainwestować w porządną bazę danych. Na naszym rynku są specjalistyczne firmy, które oferują swoim klientom profesjonalne bazy. Za niewielką opłatą, możemy więc kupić wartościowe bazy danych, dzięki którym zdobędziemy masę potencjalnych klientów.

Pamiętać należy również i o tym, że sama baza danych nam nie wystarczy. Należy przygotować również profesjonalną i oryginalną reklamę, która zachęci naszych klientów, do skorzystania z naszych produktów. Warto skorzystać z pomocy profesjonalistów od marketingu internetowego, którzy pomogą nam przygotować kompleksowe reklamy.

Jeżeli chodzi o reklamę w sieci, to zarówno mailing, jak i sprawny newsletter, to podstawy, bez których nie można się obejść. Warto również korzystać z specjalnych narzędzi SEO, dzięki którym będziemy mogli śledzić poczynania naszych klientów, dzięki czemu będziemy w stanie dopasować pod nich najlepsze oferty. Dzięki analizie zachowań naszych klientów, błyskawicznie poprawimy skuteczność email marketingu.

Warto pamiętać również i o tym, że użytkownicy nie lubią spamy i tak naprawdę jeżeli źle wykorzystamy e-mailing, to możemy zrobić sobie więcej krzywdy niż pożytku. Warto skorzystać z usług profesjonalistów, którzy za nas zajmą się promocją naszej marki.

Jakie są najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie?

0
Jakie są najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie?

Każdy kto prowadzi własny e-biznes, bardzo dobrze zdaje sobie sprawę z tego, że bez oryginalnej i dobrze zaplanowanej reklamy, bardzo trudno będzie odnieść upragniony sukces. Z niniejszego artykułu dowiedzą się Państwo jakie są najpopularniejsze i najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie.

Głównym zadaniem każdego sklepu internetowego, jest nie tylko generowanie jak największych zysków, ale również budowanie świadomości marki. Bez pozytywnego wizerunku w sieci, trudno będzie nam zdobyć grono zadowolonych klientów. Aby nasz sklep internetowy cieszył się olbrzymią popularnością, musimy oczywiście zadbać o odpowiedni ruch na stronie.

W dzisiejszych czasach rekordy popularności biją przede wszystkim kampanie linków sponsorowanych, czyli AdWords oraz profesjonalne pozycjonowanie stron. Na naszym rynku jest bardzo wiele godnych polecenia firm SEO, które oferują usługi na bardzo wysokim poziomie. Korzystając z pomocy profesjonalnych agencji, możemy wskoczyć na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google i znacząco zwiększyć zainteresowanie swoimi towarami i usługami.

W dzisiejszych czasach bardzo dużą popularnością cieszą się również media społecznościowe, a dokładniej mówiąc portale społecznościowe. Każdy większy sklep internetowy posiada swoje konto na facebooku, albo na Google+. Warto zainwestować również w profesjonalny blog tematyczny, dzięki któremu można zdobyć wielu nowych klientów i także poprawić zainteresowanie oferowanymi usługami.

Jeżeli chodzi o sprzedaż online, to warto dodawać swoje sklepy internetowe również do branżowych katalogów stron. Można również prowadzić marketing szeptany na forach internetowych i blogach tematycznych. W naszym kraju bardzo dużą popularnością cieszy się również Email marketing, który jest najtańszą formą promocji w Internecie.

Jak widać, aby wypromować swój sklep internetowy w sieci, mamy naprawdę szerokie pole do popisu i masę możliwości. Warto zdawać sobie sprawę również z tego, że sukces poszczególnej metody, może tak naprawdę zależeć od branży jaką się zajmujemy.