poniedziałek, Luty 17, 2020

Jaki hosting wybrać dla sklepu internetowego

0
Jaki hosting wybrać dla sklepu internetowego

Każdy kto planuje uruchomić swój własny sklep internetowy, albo stronę firmową, musi zainwestować w domenę oraz porządny hosting. Jeżeli wybierzemy słaby serwer, to możemy narazić się na poważne straty finansowe i co najgorsze możemy stracić również wielu klientów. Jak powszechnie wiadomo jedną z największych zalet sklepów internetowych jest to, że można w nich robić zakupy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Między innymi dlatego też powinnyśmy zadbać o porządny serwer, aby nasz sklep był cały czas dostępny.

Tani hosting, to dobra propozycja jedynie dla osób, które chcą uruchomić własną hobbistyczną stronę internetową, albo prywatny blog. Osoby, które myślą o poważnym e-biznesie, muszą poszukać bardziej zaawansowanych rozwiązań. W pierwszej kolejności warto rozejrzeć się za ofertami hostingu wirtualnego. Taka usługa daje nam stałą opiekę administracyjną oraz profesjonalny panel, dzięki któremu będziemy mogli zarządzać, wszystkimi usługami serwerowymi.

Osoby, które myślą o założenie bardzo dużego sklepu, który odwiedzany będzie przez masę użytkowników, to powinny rozglądać się za hosting VPS. Virtual Private Server to najlepsza obecnie propozycja na rynku, która zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wybrednych i najbardziej wymagających klientów. Hosting VPS charakteryzuje się bardzo dobrą wydajnością oraz niezawodnością. Dużą zaletą hostingu VPS, jest również to, że możemy go dowolnie skonfigurować i dopasować do naszych indywidualnych potrzeb. Oczywiście należy pamiętać o tym, że za wysokiej klasy hosting, przyjdzie nam oczywiście sporo zapłacić, ale jeżeli myślimy poważnie o naszym sklepie internetowym, to hosting jest jedną z tych rzeczy na których nie można oszczędzać.

Jeżeli nasz hosting odmówi nam posłuszeństwa, to oczywiście klienci nie będą mogli robić zakupów, przez co będziemy tracić masę pieniędzy. Wolno działający sklep internetowy może zniechęcić naszych użytkowników do robienia zakupów. Warto wybierać hosting wyłącznie u sprawdzonych firm, które mogą pochwalić się dużym doświadczeniem na rynku.

Jak skutecznie prowadzić własny sklep internetowy

0
Jak skutecznie prowadzić własny sklep internetowy

W Polsce sklepy internetowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Błyskawiczny rozwój technologii sprawia, że ludzie coraz chętniej podchodzą do transakcji internetowych. Sprzedaż online jest coraz bezpieczniejsza i coraz wygodniejsza, dlatego też warto dowiedzieć się – jak skutecznie prowadzić profesjonalny sklep internetowy, aby zdobyć masę zadowolonych klientów i wyróżnić się spośród setek innych sklepów.

W dzisiejszych czasach w modzie jest mobilność i responsywność, dlatego też warto zadbać o to, aby nasz sklep internetowy był dostosowany do wszystkich urządzeń mobilnych. Dzięki temu dotrzemy do szerokiego grona potencjalnych klientów. Dobry sklep powinien być przede wszystkim funkcjonalny. W przypadku mobilnych wersji liczy się wygodna nawigacja i intuicyjność. Jeżeli chodzi o zakupy online, to klienci nie lubią nowości, dlatego też nasz sklep internetowy powinien spełniać wszystkie standardy dotyczące nie tylko wyglądu i nawigacji, ale również płatności, czy dostawy zakupionych towarów.

Aby nasz sklep odniósł sukces warto zadbać o to, aby oferował możliwość pozostawiania opinii. W dzisiejszych czasach każdy profesjonalny sklep internetowy, jest tak naprawdę niczym innym jak obustronną platformą komunikacyjną. Jeżeli będziemy utrzymywać pozytywne relacje ze swoimi klientami, to nasz sklep zawsze będzie generować zyski. Warto zadbać o to, aby klienci mogli pozostawić opinie nie tylko o naszym sklepie, ale również o oferowanych produktach.

Obecnie, aby skutecznie prowadzić sklep internetowy, należy przede wszystkim zainwestować w porządną i co najważniejsze oryginalną reklamę. Pozycjonowanie stron internetowych i kampanie linków sponsorowanych AdWords, to minimum. Bez wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, bardzo trudno będzie nam konkurować z pozostałymi sklepami. Warto zadbać przede wszystkim o to, aby nasz sklep internetowy zawierał unikalne treści i opisy produktów, które sprzedajemy. W dzisiejszych czasach w cenie jest wysokiej jakości content, który będzie wartościowy dla naszych klientów. Nie można zapominać również o ciągłej interakcji z klientami, ponieważ to właśnie ona jest kluczowym elementem, które zachęcają do dokonania zakupów.

Dropshipping – wspaniały pomysł na biznes

0
Dropshipping - wspaniały pomysł na biznes

Dropshipping to coraz popularniejsza w naszym kraju metoda na zarabianie pieniędzy w Internecie. Dropshipping najprościej rzecz mówiąc to nowoczesny model logistyczny sprzedaży za pośrednictwem Internetu, który polega na niczym innym jak przeniesieniu całego procesu wysyłki towaru na dostawcę. Prowadząc nasz sklep internetowy będziemy skupiać się wyłącznie na zdobywaniu klientów i zbieraniu zamówień. Dostawcy, z którymi współpracujemy będą odpowiedzialni za wysłanie towaru.

Dropshipping, to idealne rozwiązanie nie tylko dla właścicieli sklepów internetowych, ale również i dla samych dostawców, którzy nie muszą dbać o dystrybucję produkowanych towarów. Dropshipping, to rewelacyjne rozwiązanie przede wszystkim dla tych osób, które interesują się wyłącznie marketingiem internetowym i nie chcą marnować swojego cennego czasu, na prowadzenie wysyłek.

Osoby, które mają bardzo wiele oryginalnych pomysłów, dzięki modelowi dropshipping mogą poważnie namieszać na rynku. Ten niecodzienny model sprzedaży, daje naprawdę szerokie pole do popisu, dlatego też warto poważnie nad nim się zastanowić.

Dropshipping oprócz wielu zalet, ma niestety kilka minusów o których należy pamiętać, zwłaszcza jak planuje się oprzeć na nim swój biznes. Jeżeli nasz sklep internetowy będzie bardzo dobrze się rozwijał, to warto zainwestować we własny magazyn i prowadzić sprzedaż „od siebie”. W dropshippingu cały czas jesteśmy uzależnieni od hurtowni, a jak powszechnie wiadomo nawet największym firmą może powinąć się noga. Osoby, które nie chcą ryzykować, że ich sklep internetowy może paść z dnia na dzień, powinni systematycznie oduzależniać się od swoich partnerów biznesowych.

Dropshipping to idealne rozwiązanie przede wszystkim dla początkujących firm, które uruchamiają swój pierwszy sklep internetowy i chcą ograniczyć ryzyko poniesienia porażki. Dzięki współpracy z dostawcami, będziemy mieć więcej czasu, aby zająć się prowadzeniem sklepu i zwiększaniem ilości zadowolonych klientów. Tak naprawdę wysyłka towarów, jest jedną z najgorszych zadań, z jakimi muszą zmagać się sklepy internetowe.

Jak pozyskać dobrych dostawców dla swojego sklepu internetowego

0

Każdy kto chce uruchomić swój własny sklep internetowy i prowadzić sprzedaż elektroniczną, musi w pierwszej kolejności poszukać rzetelnych i godnych zaufania dostawców. Dzięki dostawcą zdobędziemy oczywiście wysokiej klasy towary, które będziemy mogli oferować swoim klientom. Większość sklepów internetowych nie posiada własnych magazynów, dlatego też profesjonalna współpraca z dostawcami w tym biznesie jest na wagę złota.

W przypadku większości branż, to właśnie współpraca z dostawcami odgrywa kluczową rolę w odniesieniu sukcesu. Jeżeli nasi dostawcy nie będą w stanie zaoferować nam taniej i szybkiej dostawy, to szybko stracimy sowich klientów. To samo dotyczy się oczywiście jakości oferowanych produktów. Jeżeli będziemy mieć częste zwroty sprzedawanych produktów, to prowadzenie sklepu online nie będzie mieć racji bytu.

W dzisiejszych czasach liczy się przede wszystkim jakość i szybkość dostawy, dlatego też współpraca z dostawcami musi być dopięta na ostatni guzik. Jak się jednak okazuje znalezienie dobrych dostawców, wcale nie jest zadaniem takim prostym, jakby to mogło wydawać się na pierwszy rzut oka. Początkujące sklepy internetowe muszą w pewnym sensie cały czas, uczyć się na swoich błędach.

Namiary na rzetelnych dostawców można zdobyć za pośrednictwem specjalnych serwisów internetowych, for czy grup dyskusyjnych. Warto w pierwszej kolejności skorzystać z takich serwisów branżowych, jak np. GoldenLine.pl. Dzięki temu serwisowi, możemy szybko znaleźć porządnych dostawców, z którymi nawiążemy długofalową współpracę.

W Polsce dostawcami sklepów internetowych są przed wszystkim rodzime hurtownie oraz dystrybutorzy firmowi, którzy są przedstawicielami wielkich marek. Warto również spróbować nawiązać współpracę z zagranicznymi dostawcami, dzięki czemu będziemy mieć w swojej ofercie produkty bardzo trudno dostępne. Polskie sklepy internetowe, bardzo często współpracują z dostawcami z Chin, Tajlandii oraz Turcji. Wybierając dostawców należy być bardzo ostrożnym, aby nie naciąć się na oszustów.

Jak założyć profesjonalny blog

0

W dzisiejszych czasach blogi internetowe nie są już tylko internetowymi pamiętnikami, ale również bardzo potężnymi narzędziami, które można wykorzystać z marketingu internetowym. Blog, to doskonała propozycja przede wszystkim dla właścicieli sklepów internetowych, którzy mogą rozpocząć profesjonalne działania content marketingowe i zdobyć wielu nowych klientów.

Prowadzenie własnego bloga tematycznego, może okazać się nie tylko bardzo przyjemnym i ciekawym doświadczeniem, ale również niesłychanie dochodowym interesem. Na naszym rynku pojawia się coraz więcej profesjonalnych blogerów, którzy zarabiają całkiem niezłe pieniądze na sowich wpisach.

Osoby, które planują uruchomić swój własny blog tematyczny, powinny w pierwszej kolejności poznać CMS WordPress, który jest najlepszą platformą do blogowania. Na stronie WordPress.org można bardzo szybko uruchomić bezpłatnego bloga, jednak jak powszechnie wiadomo darmowe rozwiązania mają niestety swoje wady. Każdy kto myśli o stworzeniu profesjonalnego firmowego bloga, powinien zainwestować we własną domenę i serwer, po czym zainstalować skrypt WordPressa w swoim hostingu.

WordPress ma do zaoferowania bardzo wiele darmowych szablonów, ale warto poszukać profesjonalnej agencji interaktywnej, która przygotuje dla nas porządną i oryginalną templatkę. Jeżeli nasz blog będzie wyróżniał się spośród setek innych blogów, to znacząco zwiększymy swoje szanse na odniesienie sukcesu. Największą zaletą WordPressa, jest przede wszystkim bardzo prosty i intuicyjny panel zarządzania, dzięki któremu bez żadnego większego problemu, będziemy mogli dodawać nowe wpisy.

Do WordPressa napisano również bardzo wiele profesjonalnych wtyczek, dzięki którym możemy rozbudować nasze blogi praktycznie w nieskończoność. Warto zainstalować przede wszystkim wtyczki SEO, dzięki którym nasz blog zostanie odpowiednio zoptymalizowany, dzięki czemu będzie na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google, a my z naszą ofertą dotrzemy do szerszego grona potencjalnych czytelników.

Jak zbudować wartościową listę odbiorców?

0
Jak zbudować wartościową listę odbiorców?

Prowadząc profesjonalny sklep internetowy, warto poświęcić nieco swojego cennego czasu, aby zbudować wartościową listę odbiorców, dzięki czemu poprawimy zainteresowanie swoimi towarami i usługami. Aby nasz sklep internetowy odniósł sukces musimy mieć nie tylko wspaniałą ofertę, dobrą reklamę, niskie ceny, ale również wyselekcjonowaną grupę odbiorców. Warto dbać nie tylko o posiadaną już grupę odbiorców, ale również o grupę naszych potencjalnych klientów.

W pierwszej kolejności bardzo ważne jest, aby rozsądnie zastanowić się jakie dane są nam tak naprawdę potrzebne i jak je sprawnie zbierać. Reguła jest bardzo prosta – im więcej danych będziemy mieć o naszych odbiorcach, tym lepiej dla nas. Dzięki dokładnym informacjom, będziemy wiedzieć jak skutecznie dopasować np. reklamy mailingowe do potrzeb i zainteresowań naszych odbiorców.

Najlepszym sposobem, aby zbierać dane o swoich potencjalnych klientach, jest użycie formularzy. Niestety jak pokazują najnowsze wyniki badań, im większy formularz, tym mniej osób go wypełnia, dlatego też należy przygotować taki formularz, który będzie zbierał dla nas wyłącznie najważniejsze dane. Najważniejsze jest, aby zdobyć imię oraz e-mail lub telefon, jeżeli prowadzimy marketing również przez telefon lub wiadomości SMS.

Osoby początkujące, które dopiero co uruchomiły swój sklep internetowy, bardzo często nie mają zielonego pojęcia, gdzie zbierać adresy e-mail. W dzisiejszych czasach adresy e-mail stały się tak cenne, jak PESEL, czy numer telefonu. Za pomocą skrzynek mailowych odbywa się nie tylko komunikacja zawodowa, ale również edukacyjna i prywatna. Coraz więcej ludzi zaczyna cenić sobie własny adres e-mail i nie pozostawia go gdzie popadnie. Niestety w sieci jest również masa sztucznych adresów e-mail, które są prawdziwą zmorą właścicieli sklepów internetowych.

Najprostszym sposobem na pozyskanie nowych odbiorców, jest oczywiście sam nasz sklep internetowy, albo strona firmowa. Każdy sklep online powinien mieć powyżej opisany formularz, albo możliwość zapisania się do newslettera. Formularz powinien być bardzo widoczny i co najważniejsze ma zachęcać klientów do wypełnienia go.

Skuteczne opisy do sklepów internetowych

0
Skuteczne opisy do sklepów internetowych

Na naszym rynku pojawia się coraz więcej profesjonalnych sklepów internetowych, dlatego też jest coraz większa konkurencja i jak łatwo się domyśleć, coraz trudniej jest zdobyć nowych klientów. Aby znaleźć się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce Google, należy zadbać w pierwszej kolejności o porządny content. Na naszym rynku jest bardzo wiele profesjonalnych firm, które specjalizują się w pisaniu oryginalnego contentu. Warto pamiętać o tym, że treści, które znajdują się na sklepie internetowym, powinny być pisane nie tylko pod użytkowników, ale również pod algorytmy Google.

W przypadku sklepów internetowych, klienci nie mają oczywiście możliwości sprawdzenia na żywo jak prezentują się oferowane przez nas przedmioty, dlatego też warto zadbać o jak najlepszy opis, który ma zachęcić do zakupu i odpowiedzieć na wszystkie pytania. Dzięki odpowiednim sloganom reklamowym, możemy zwiększyć sprzedaż nawet o kilkanaście procent.

Pisząc profesjonalne opisy do produktów, musimy skupić się przede wszystkim na najważniejszych informacjach. Opisy nie mogą być za długie, ponieważ w ten sposób zniechęcimy tylko naszych potencjalnych klientów. Jak wcześniej zostało wspomniane, jeżeli sami nie czujemy się na siłach, aby przygotować profesjonalne opisy, to warto skorzystać z usług doświadczonych copywriterów. Porządne opisy, to w chwili obecnej najlepszy wabik na potencjalnych klientów, tak samo jak profesjonalne zdjęcia sprzedawanych produktów.

Sporządzając opisy musimy działać na emocje klientów i korzystać głównie z języka korzyści. Klient powinien po pierwszych zdaniach od razu poznać jakie są największe zalety danego produktu, dzięki czemu będzie bardziej skłonny do dokonania zakupu. Klienci zwracają bardzo wiele uwagi na rabaty i promocje, dlatego też w sloganach reklamowych należy dokładnie zaznaczyć, że dany produkt ma obniżoną cenę. W Internecie możemy znaleźć bardzo wiele cennych poradników i wskazówek, dzięki którym dowiemy się jak przygotować profesjonalne opisy produktów, aby wzbudzały one zainteresowanie.

Koszty prowadzenia sklepu internetowego

0

Jedną z największych zalet sklepów internetowych są oczywiście niskie koszty jego prowadzenia, zwłaszcza jak porównamy koszty sklepów online z kosztami tradycyjnych sklepów internetowych. Miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego mogą wynosić od kilkunastu złotych, do nawet kilkunastu tysięcy złotych. Wszystko tak naprawdę zależy od tego, z jak dużym sklepem internetowym mamy do czynienia.

Jeżeli chodzi o koszta prowadzenia sklepu internetowego, to należy wspomnieć przede wszystkim o wynagrodzeniu dla pracowników, czynszu na biuro i magazyn, czy też o konieczności zakupu towaru na sprzedaż.

Koszty prowadzenia sklepu internetowego, to nic innego jak wszystkie koszty, które ponosimy w celu osiągnięcia przychodów. Najpopularniejszym przykładem kosztu prowadzenia działalności może okazać się np. zakup telefonu komórkowego lub komputera, bez których prowadzenie profesjonalnego sklepu internetowego jest praktycznie nie możliwe.

Prowadząc sklep internetowy musimy pamiętać o tym, że wszystkie koszty muszą być udokumentowane za pomocą rachunku lub faktury. Pamiętać należy również i o tym, że niektóre koszty podlegają bardzo często indywidualnej interpretacji urzędników, dlatego też nie wszystkie wydatki, będziemy mogli wliczyć w koszta prowadzenia działalności gospodarczej. Możemy wpisywać wyłącznie takie wydatki, które są bezpośrednio związane z prowadzoną działalnością.

Jeżeli dojdzie do kontroli skarbowej, to będziemy musieli udowodnić, że dany wydatek rzeczywiście służy prowadzeniu działalności. Nie można kupić np. komputera na firmę i oddać go dziecku do zabawy.

Jeżeli chodzi o sklepy internetowe, to w koszta możemy wliczyć sobie zakup domeny, hostingu, oprogramowania, czy też wydatki na zakup towarów handlowych. W koszta możemy wliczyć również opakowania i materiały, które wykorzystujemy do wysyłania paczek z zamówionym towarem. Warto pamiętać również o wszystkich wydatkach na ubezpieczenie towarów, transport oraz usługi kurierskie. W dzisiejszych czasach w koszty możemy wpisać również wydatki na meble biurowe oraz środki czystości.

Porządna reklama sklepu internetowego na FB

0
Porządna reklama sklepu internetowego na FB

Portale społecznościowe takie jak np. Facebook w dzisiejszych czasach stały się znakomitym narzędziem do promowania swojego sklepu internetowego, a dokładniej mówiąc do utrzymywania pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.

Unikalny fanpage, to doskonały pomysł dla tych osób, które chcą zwiększyć sprzedaż towarów i poprawić pozytywny wizerunek swojej marki. Warto wspomnieć również i o tym, że jeżeli nasz sklep internetowy, będzie mieć dużo użytkowników, to zyskamy na autentyczności i wiarygodności. Ogromną zaletą Facebooka jest to, że możemy stworzyć nasz fanpage całkowicie za darmo. Aby to uczynić musimy najpierw założyć prywatne konto.

Fanpage na Facebooku to znakomite narzędzie do promowania sklepu internetowego. Portal społecznościowy daje nam bardzo wiele cennych i niesłychanie przydatnych statystyk, które możemy wykorzystać z profesjonalnej kampanii marketingowej. Strony społecznościowe, to doskonałe rozwiązanie nie tylko dla dużych sklepów internetowych, ale również dla początkujących firm, które dopiero rozpoczynają sprzedaż przez Internet.

Stworzenie fanpage’a na Facebooku jest bardzo prostym zadaniem i co najważniejsze zajmuje bardzo niewiele czasu. Za pomocą prostego kreatora utworzymy oryginalną wizytówkę w sieci i będziemy mogli zapraszać do profilu nowych użytkowników. Warto również połączyć nasz sklep internetowy z Facebookiem, dzięki czemu znacząco zwiększymy zasięg.

Najprościej rzecz mówiąc fanpage na Facebooku działa bardzo podobnie jak newsletter, którego nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Na swoim koncie facebookowym możemy informować naszych klientów o zbliżających się promocjach, wyprzedażach, a nawet organizować specjalne konkursy. Dzięki Facebookowi bardzo wielu nowych użytkowników będzie mogło na nowo odkryć nasz sklep, a my możemy dotrzeć z naszą ofertą do szerszego grona potencjalnych klientów.

Facebook oferuje swoim klientom również specjalne narzędzia, dzięki którym za niewielką opłatą, będziemy mogli reklamować swój sklep internetowy również w portalu społecznościowym.

Pozycjonowanie sklepu internetowego na długi ogon

0
Pozycjonowanie sklepu internetowego na długi ogon

W przypadku sklepów internetowych warto pozycjonować się nie tylko na ogólne słowa kluczowe, które generują największy ruch na stronie, ale również na tzw. długi ogon. W bardzo wielu branżach to właśnie długi ogon przynosi największą sprzedaż, dlatego też warto poszukać profesjonalnej agencji SEO, która ma w swojej ofercie pozycjonowanie SEO.

Pamiętać należy o tym, że pozycjonowanie na długi ogon, jest stosunkowo prostym zadaniem, ale z racji dużej ilości fraz zajmuje sporo czasu. Jeżeli mamy minimalną wiedzę na temat SEO i dysponujemy wolnym czasem, to możemy samodzielnie wypozycjonować swój sklep internetowy. Osoby, które chcą wskoczyć na czołowe miejsca w wyszukiwarce Google, na bardzo konkurencyjne frazy, powinny raczej rozglądać się za profesjonalnymi firmami.

Jeżeli chodzi o pozycjonowanie na długi ogon, to największe znaczenie ma tutaj przede wszystkim odpowiednia optymalizacja sklepu internetowego. Osoby, które planują dopiero uruchomienie własnego sklepu internetowego powinny skorzystać z usług takich agencji interaktywnych, które projektują sklepy internetowe zgodnie z najnowszymi standardami i wytycznymi Google.

Dzięki optymalizacji sklepu frazy z długiego ogona, najprawdopodobniej nawet bez pozycjonowania wskoczą na satysfakcjonujące pozycje. Pamiętać należy również i o tym, że rynek SEO cały czas się zmienia, dlatego też trzeba cały czas podążać za wszelkimi nowinkami i reagować na wszelkie zmiany w algorytmie Google.

W przypadku pozycjonowania, warto zabezpieczyć się również przed filtrami i banami. Za pomocą specjalnych wtyczek możemy zabezpieczyć się przed spamem i swl-ami, które mogą obniżyć pozycje naszego sklepu. Uważać należy przede wszystkim na duplicate content. Większość sklepów internetowych posiada identyczne opisy produktów, a jak powszechnie wiadomo algorytmy Google nie lubią „kopiowanych treści”, które powielają się na kilku stronach. Jeżeli wzbogacimy nasz sklep o wartościowy i co najważniejsze oryginalny content, to na pewno poprawimy pozycję w wyszukiwarce Google.