wtorek, styczeń 18, 2022

Powstające w Chinach centra technologiczne tworzą ogromny popyt

0
Powstające w Chinach centra technologiczne tworzą ogromny popyt

Chiny starają się o dominację w dziedzinie technologii na świecie, co jest realizowane w nowych, rozwijających się ośrodkach, przyciągających największe talenty zarówno lokalne, jak i zagraniczne. Po Szanghaju, który niegdyś był postrzegany jako wiodące chińskie miasto technologiczne, dynamicznie rozwijają się nowe centra innowacji i rozwoju. Na północy, w pobliżu Pekinu, znajdują się Tianjin i Dalian. A na południu, Guangzhou i Shenzhen.

Chiny mają plany, wielkie plany

Wczesne chińskie przedsięwzięcia technologiczne były często naśladowanymi wersjami zachodnich sukcesów: eBay i Amazon (Alibaba), AOL i Facebook (Tencent) oraz Google (Baidu). Teraz „superaplikacje”, takie jak WeChat firmy Tencent i Alipay firmy Alibaba, odwróciły bieg wydarzeń, wprowadzając funkcje, które amerykańskie firmy starają się powielać.

Dzięki inicjatywom takim jak Made in China 2025 i Cyfrowy Jedwabny Szlak, Chiny traktują priorytetowo wysiłki zmierzające do stania się globalnym supermocarstwem technologicznym. Te wielkie plany stworzyły apetyt na około 4 miliony absolwentów każdego roku.

Przyciąganie najzdolniejszych nowych talentów technologicznych

Młode, wschodzące miasta technologiczne z ich demografią zorientowaną na młodzież są silnym magnesem dla tych, którzy chcą szybkiej ścieżki kariery połączonej z tętniącym życiem stylem życia. W południowej części Greater Bay Area plany współpracy pomiędzy Guangzhou i Shenzhen, położone blisko Hongkongu, mają na celu stworzenie ośrodka technologicznego, który mógłby konkurować z amerykańską Doliną Krzemową. Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź https://techpolska.pl/ .

Ich szybko rozwijające się gospodarki przyciągają również największe firmy technologiczne w Chinach – w Shenzhen swoje siedziby mają rodzime jednorożce, takie jak Tencent i Huawei. Takie prężnie działające firmy są kluczowym czynnikiem przyciągającym absolwentów, którzy oceniają możliwość nauki i rozwoju w tych środowiskach jako swój czynnik motywujący nr 1.

Jak to jest mieszkać w: Shenzhen?

Do końca lat 70-tych Shenzhen było małym miasteczkiem rybackim graniczącym z Hong Kongiem, w którym mieszkało mniej niż 300 000 osób. W 1979 roku rząd chiński postanowił rozpocząć eksperyment i ogłosił Shenzhen pierwszą w kraju Specjalną Strefą Ekonomiczną. 40 lat później „chińska Dolina Krzemowa” stała się ośrodkiem postępu naukowego i technologicznego, a giganci z branży zaawansowanych technologii, tacy jak Tencent, BGI, BYD, ZTE i Huawei, uczynili z Shenzhen swój dom. Miasto ma teraz panoramę poprzecinaną drapaczami chmur i populację liczącą ponad 13 milionów mieszkańców.

Większość tego wzrostu pochodzi głównie od nowych, młodych pracowników, a życie w tej nowoczesnej metropolii toczy się szybko i jest ekscytujące. Mieszkańcy korzystają z ogromnej różnorodności zajęć i wydarzeń, w tym sportu, muzyki, kultury i życia nocnego. Czyste powietrze, wspaniała pogoda przez cały rok (i łatwy dostęp do plaży). Wybierz się na szybką wycieczkę do Hong Kongu, oddalonego o zaledwie 15 minut jazdy koleją szybkobieżną. Więcej o Chinach i Shenzhen dowiesz się na https://techpolska.pl/  . Shenzhen to tygiel dla ambitnych i kreatywnych umysłów – przejażdżka kolejką górską pełna zabawy i przygód.

Co jeśli nie możesz znaleźć pracy?

0
Co jeśli nie możesz znaleźć pracy

Wraz z powstaniem społeczeństwa człowiek stał się istotą społeczną, naturalne instynkty zniknęły w tle. Kwestia jakości życia i ogólnie przetrwania jest nadal ostra, ale akcenty w tym zakresie nieco się zmieniły. Teraz zdrowiej jest wiedzieć, jak znaleźć dobrą pracę, a nie jak zabić mamuta i odświeżyć zwłoki bestii. Co zrobić, musisz pogodzić się ze zmieniającymi się warunkami życia.

Niemiecki łatwiejszy niż myślisz

0
Niemiecki łatwiejszy niż myślisz

Chcesz się nauczyć jakiegoś języka obcego. Czy zastanawiałeś się nad językiem niemieckim? To język biznesu, ale także język wielkich myślicieli, poetów i pisarzy. Wbrew powszechnej opinii wcale też nie jest wyjątkowo trudny.

Remont w domu – jak nie oszaleć z pracami budowlanymi?

0
Remont w domu - jak nie oszaleć z pracami budowlanymi

Mieszkanie we własnym lokum wiąże się z wykonywaniem regularnie pewnych remontów, modernizacji czy napraw. Większe prace są jednak uciążliwe i zazwyczaj każdy chce ich uniknąć. Co więcej, są również kosztowne i wszystko co możliwe wykonuje się samodzielnie. Jak przygotować siebie do prac modernizacyjnych i jaki sprzęt warto posiadać by wszystko poszło gładko?

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

0
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej

W czasach zdominowanych przez Internet, nowoczesne technologie, reklamy internetowe pewnie ciężko byłoby znaleźć osobę, która nigdy nie słyszała o pozycjonowaniu. Termin ten coraz częściej pojawia się w tematach dotyczących promowania firmy i można śmiało powiedzieć, że SEO jest dziś jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Na pozycjonowanie zaś decyduje się coraz więcej polskich przedsiębiorców, szukających sposobów na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów. Najczęściej podejmują oni współpracę z agencjami, takimi jak, chociażby https://efectownia.pl/ z Grudziądza, działającymi w zakresie marketingu internetowego. Przed rozpoczęciem współpracy warto jednak dokładnie poznać podstawowe założenia i cele pozycjonowania, a także dowiedzieć się jakie wymagania powinna spełniać strona internetowa.

Co kryje się pod pojęciem pozycjonowania?

Termin „pozycjonowanie” już w swojej nazwie odnosi się do pozycji. Tyczy to się oczywiście strony internetowej i pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki. Celem jest tu pozyskanie dla serwisu internetowego jak najwyższych pozycji na określone frazy kluczowe, wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki. Na zdobyciu top10 oczywiście proces pozycjonowania się nie kończy, a dochodzi tego pozyskanie nowych słów kluczowych, ruchu organicznego (wejść na stronę), czy konwersje, czyli cele osiągane przez właścicieli strony – w przypadku np. sklepów internetowych jest to głównie sprzedaż. Pozycjonowanie jest oczywiście procesem długotrwałym, trwającym miesiącami, a niekiedy nawet latami. Zależy to od wielu rzeczy m.in. złożoności i konkurencyjności rynku, optymalizacji strony internetowej i jej możliwości technicznych, budżetu wydanego na pozycjonowanie i wielu innych kwestii.

Optymalizacja i działania on-site

Fundamentem pozycjonowania są oczywiście działania bezpośrednio podejmowane na stronie internetowej. Jest to przede wszystkim optymalizacja, która powinna być wykonywana obowiązkowo po przeprowadzonej analizie strony, czyli tzw. audycie SEO. Wśród najważniejszych zmian optymalizacyjnych można wyróżnić m.in. ustawienie unikalnych meta tagów title i description, optymalizacja nagłówków i treści pod kątem nasycenia frazą kluczową, konfiguracja plików sitemap, robots.txt, .htaccess, przyspieszenie prędkości działania strony itp. Niektóre z tych działań wymagają obycia z kodem, podstawowych umiejętności programistycznych oraz wiedzy, dlatego zalecane jest zwrócenie się do o fachową pomoc w optymalizacji strony internetowej np. do ekspertów z agencji https://efectownia.pl/, którym strony internetowe nie sprawiają większego problemu.

Link building, czyli działania off-site

Pozostają jeszcze prace pozycjonerskie, które pomimo, że są związane ze stroną internetową, wykonywane są poza jej obszarem. Jest to oczywiście link building, czyli po polsku nic innego jak budowanie profilu linkowania. Polega on na pozyskiwaniu wartościowych odnośników, kierujących do pozycjonowanej witryny internetowej. Nie mogą to oczywiście być spamerskie, niskiej jakości linki, które były popularne w czasach, kiedy SEO jeszcze nie było na tak wysokim poziomie jak teraz. Należy też zadbać o dywersyfikację linków, czyli ich zróżnicowanie w typach odnośników, czy miejscach. Linki mogą pochodzić, chociażby z forów internetowych, katalogów firmowych, artykułów na portalach wielotematycznych, czy blogów tematycznych. Im domena, na której pojawia się link jest wyżej oceniana, tym lepiej dla właściciela tego odnośnika.

Zachowując równowagę zarówno w link buildingu i działaniach prowadzonych na stronie można osiągnąć dobrą widoczność dla strony internetowej, która może przynieść firmie realne efekty w przyniesieniu zysków.

Znakomite rozwiązania w sferze doboru perfum

0
Znakomite rozwiązania w sferze doboru perfum

Definitywnie lepiej niż bierne pozostawanie przy nieciekawej kolekcji perfum spisze się w kontekście długofalowego podejścia skrupulatne, dokładne zapoznanie się z tematyką możliwości zamówienia ich online, co zagwarantuje nam możliwość wyeliminowania trudności w materii dopasowania dla siebie zapachu, jakie mogą stwarzać dodatkowe komplikacje przy zajmowaniu się sferą tworzenia wizerunku.

Znakomite zapachy dla Ciebie

Na pewno przyda się nam więc zapewnienie sobie właśnie rozwiązań innego gatunku niż bierność czy wymuszone na sobie tolerowanie niedostatków w sferze zapachów jakie nas otaczają.

Aby móc prawidłowo wykorzystać dostępne nam na rzecz takich spraw środki oferowane przez perfumerię online, na pewno warto będzie na samym początku pofatygować się nad zrozumieniem charakteru zmian jakie podobne przedsięwzięcia wprowadzą w sferze naszego stylu. Warto wyeliminować przypadkowość w sferze doboru perfum, poprzez korzystanie z fachowego doradztwa odnoszącego się do sfery ich cech. Pracujmy nad sferą dotyczącą spraw doboru perfum już dziś, bez niepotrzebnego odkładania tego na bliżej nieokreśloną przyszłość, ażeby już wkrótce dostrzec na własne oczy, że poprawie ulega zakres możliwości naszej kolekcji w tej materii. Stąd też właśnie rynek pełen jest propozycji, które stanowią odpowiedź na długi szereg zróżnicowanych potrzeb odnoszących się do kwestii związanych z doborem perfum. Zainwestowanie w tematykę jaka dotyczy tychże spraw pozwoli nam dostrzec bez trudu efekty naszych działań pod postacią lepszego samopoczucia na co dzień. W kwestii tej istotnej i złożonej tematyki ubogacającej nasz styl można jednak znaleźć metody jakie znacząco prostują zagadnienia odnoszące się do selekcji perfum, z którego to względu warto poczytać nieco o ich odmianach. Poprzez włączenie do spektrum wykorzystywanych przez nas przy tworzeniu wizerunku środków niniejszym tutaj omawianych, możemy relatywnie niewielkim wysiłkiem uzyskać pożądane przez siebie rezultaty – dlatego coco mademoiselle by chanel to dobre rozwiązanie.

Monitoring cen w Internecie – inwestycja we własny zysk

0
Monitoring cen w Internecie

Sprzedaż różnorodnych produktów oraz usług poprzez Internet cały czas się zwiększa. Nic nie wskazuje na to, by ów trend miał się zmienić. We wszystkich segmentach rynku wzrasta także ilość konkurencyjnych rozwiązań, po które może sięgnąć każdy klient lub klientka. Jednym z podstawowych czynników, który wpływa na podjęcie takiej a nie innej decyzji zakupowej jest z pewnością cena danego produktu. Stąd też tak ważną sprawą staje się monitoring cen konkurencji. Czasem nawet niewielkie zmiany ceny mogą wpłynąć na decyzje zakupowe całych rzesz kupujących. Duże i małe przedsiębiorstwa muszą więc dołożyć wszelkich starań, by na bieżąco wiedzieć, jakie ceny proponuje za identyczny lub podobny towar konkurencyjny sklep spożywczy lub apteka, itp. Wiedza może mieć tutaj przełożenie na konkretny zysk. Możliwość monitorowania sklepu internetowego lub sklepów, będzie tutaj miała kluczowe znaczenie i z pewnością wpłynie na nasze przyszłe zyski.

Czy warto się przykładać do monitoringu cen konkurencji?

Wszyscy ci, którzy prowadzą nawet najmniejszy sklep internetowy, wiedzą że w e-commerce ceny mogą mieć kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o potencjalną sprzedaż. Stąd też tak ważnym zagadnieniem staje się skuteczny oraz solidnie przeprowadzany monitoring cen. Nagłe zmiany cen mogą spowodować odpływ klientów do konkurencji. Czasami może to mieć charakter tymczasowy i być związane z promocją, czy też dużą obniżką, a czasem ceny konkurencji mogą stać się niższe, np. ze względu na tańsze źródło dostaw. Monitoring cen konkurencji powinien być naszym oczkiem w głowie, jeśli chcemy by nasz sklep albo sklepy internetowe, cały czas się rozwijały. Z pewnością warto wiedzieć więcej o monitoringu cen, zarówno na co dzień jak i od święta. Sporo interesującej wiedzy na ten temat znajdziemy pod adresem: https://ekomersiak.pl/monitoring-cen-konkurencji-w-sklepach-internetowych/. Ten blog poświęcony szeroko pojmowanemu e-commerce, może być źródłem inspiracji do różnego rodzaju działań prosprzedażowych, w tym także efektywnego monitoringu cen w danej branży. Sklepy internetowe nie konkurują między sobą tylko i wyłącznie cenami, ale to właśnie ceny rzucają się nam najbardziej w oczy w porównywarkach cenowych w sieci.

Ceny produktów dostępnych w sieci mają kluczowe znaczenie

Przystępując do monitorowania cen konkurencji warto korzystać z odpowiednich narzędzi. Ręczne monitorowanie cen sklepów internetowych będzie działaniem pracochłonnym i mało efektywnym. Do śledzenia cen konkurencji można więc używać takich rozwiązań jak: Ceneo, myBRAND 360, Szpiegomat, Dealavo, Price Panorama, itp. W sklepie internetowym naszej konkurencji może skutecznie poruszać się robot internetowy, zwany z angielska „web crawler”, który zbiera dane o cenie, pojemności, datach ważności, dostępności produktów lub usługi. To pozwala nam na dopasowanie strategii cenowej do cen produktów zebranych z innych sklepów internetowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy maksymalizować zyski w przyszłości. Pamiętajmy jednak, że cena nie zawsze przyciągnie ludzi do sklepów internetowych, które np. mają problemy z terminową dostawą, czy też z licznymi reklamacjami. W sklepach internetowych liczy się także dobre podejście do klientów oraz zwykła życzliwość, nie mówiąc już o ciągłej dostępności produktów, czy też interesujących promocjach. Korzystanie z dobrych porównywarek cenowych nie jest jednak usługą tanią i to trzeba też wziąć pod uwagę przystępując do działań w zakresie polityki cenowej. W przypadku potrzeby ustalania cen w małych sklepach nie musi to być więc opłacalne rozwiązanie.

Monitoring cen konkurencji ma przed sobą przyszłość

Porównywarki cenowe, które będą działać automatycznie, na podstawie zawartej przez nas umowy, na pewno dostarczą nam wiele przydatnych informacji. Automatyzacja cen, monitoring produktów, itp., mogą być także przydatne w przypadku serwisów aukcyjnych. Informacje na temat cen zebrane z różnych źródeł z pewnością pozwolą nam na zwiększenie sprzedaży na tle konkurencji. Licząc na maksymalizację zysków, warto by było dokładnie określić swoje oczekiwania, jeśli chodzi o monitoring cen w danym segmencie sprzedaży. Temat rynku, czy też działań promocyjnych związanych ze zmienną ofertą konkurencji, to temat rzeka w którym łatwo można utonąć. W przypadku sklepu internetowego warto więc dokładnie określić, jakie inne sklepy chcemy monitorować i jak często ma się to dokonywać. Im więcej będziemy wiedzieć, tym lepsze decyzje podejmiemy. Będziemy wiedzieć na bieżąco, czy warto zainwestować w obniżkę cen, czy też czy nasze aktualne ceny są konkurencyjne w stosunku do dużych firm. Dobrze dobrane narzędzia do monitoringu cen w sklepach internetowych, pozwolą nam prowadzić politykę cenową w oparciu o aktualne dane dotyczące tego samego produktu. Warto w ten sposób monitorować nie tylko sklepy, ale i portale aukcyjne, na których mogą się pojawiać „nasze” produkty lub usługi. E-commerce stawia przed nami wiele wyzwań, którym trzeba jak najszybciej podołać, by nie pozostać w tyle. Chętni z podobną ofertą do naszej, czają się już za rogiem.

Trzy powody, dla których warto skorzystać z platform B2B

0
Systemy B2B

Systemy B2B są przeznaczone dla właścicieli firm, którzy w ramach prowadzonego biznesu współpracują z innymi firmami. Innowacyjne narzędzia służą m.in. do rozliczania faktur, tworzenia promocji czy też komunikacji z klientami. Zastanawiasz się, czy takie rozwiązanie sprawdzi się w twoim sklepie internetowym? Dowiedz się, dlaczego warto zainteresować się platformami B2B.

Oszczędność czasu

Firmom zajmującym się tworzeniem systemów B2B zależy przede wszystkim na maksymalnym ułatwieniu realizacji zamówień i obsługi sklepu. Dotyczy to nie tylko perspektywy klienta biznesowego, ale także samych właścicieli czy też pracowników internetowego sklepu. Z tego powodu platformy B2B coraz częściej są bardzo kompleksowymi narzędziami, co z kolei przekłada się na sporą oszczędność czasu dla obu stron.

Technologie związane ze sprzedażą typu business-to-business rozliczają faktury, realizują transakcje czy też przygotowują szczegółowe statystyki i raporty. W ten sposób właściciele i pracownicy sklepu internetowego mogą zająć się czynnościami związanymi z rozwojem biznesu czy też po prostu nieco odpocząć. Sporo czasu mogą zaoszczędzić zwłaszcza osoby, dla których np. samodzielne prowadzenie podstawowej księgowości mogłoby być sporym wyzwaniem.

Rozwój biznesu

Nowoczesne systemy B2B mogą również pomóc w rozwoju prowadzonej działalności. Przede wszystkim klienci zadowoleni ze sprawnie działającej platformy sprzedażowej OmniCommerce mogą chętniej zdecydować się na dalszą współpracę czy też polecić sklep innym osobom. To może natomiast oznaczać wzrost dochodów i w konsekwencji więcej środków finansowych na działania mające na celu dalszy rozwój biznesu.

Platformy B2B prowadzą do zautomatyzowania obsługi sklepu, co pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale także pieniądze. Wielu właścicieli firm, którzy zdecydowali się na skorzystanie z wysokiej jakości systemów e-commerce, zredukowało w ten sposób koszty związane np. z księgowością czy też zatrudnieniem pracowników. Ograniczenie wydatków w połączeniu z większą ilością wolnego czasu również mogą mieć niemały wpływ na rozwój działalności.

Pozytywny wizerunek

Działająca bez zarzutu platforma e-commerce może być najlepszą wizytówką firmy. Inwestowanie dużej ilości pieniędzy w marketing może nie przynieść wzrostu sprzedaży, jeśli obsługa zamówień i poruszanie się po sklepie internetowym nie będzie łatwe dla klientów biznesowych. Ponadto w takiej sytuacji raczej trudno liczyć na pozyskiwanie nowych klientów w ramach polecenia przez obecnych lub byłych partnerów handlowych.

Korzystanie z nowoczesnych, dobrze działających platform e-commerce sprawia również, że firma kojarzy się z innowacyjnością. Postrzeganie przedsiębiorstwa jako nadążającego za rozwojem technologii może mieć ogromne znaczenie zwłaszcza w branżach, w których innowacyjność jest bardzo pożądaną cechą np. w elektronice lub IT. System B2B może też usprawnić komunikację z klientami, co również przekłada się na lepszy wizerunek firmy.

Zbiornik plastikowy na wodę

0
Zbiornik plastikowy na wodę

Na świecie pojawia się coraz więcej miejsc, gdzie napotyka się deficyt wody. Okazuje się także, że jest to zjawisko postępujące i być może przyjdzie nam się zmierzyć z tym problemem w znacznie bardziej globalnym wymiarze. Dlatego wodę należy oszczędzać i racjonalnie z niej korzystać. W tym celu powstały pojemniki plastikowe na wodę.

WordPress jak stworzyć stronę

0
WordPress jak stworzyć stronę

WordPress to znany system zarządzania treścią (CMS), którzy z łatwością ułatwia zarządzanie zarówno prostym blogiem, jak i zaawansowaną stroną firmową. Duża ilość zaawansowanych wtyczek, motywów graficznych i intuicyjny interfejs sprawiają, że WordPress stoi za zapleczem większości stron, jakie widzimy w internecie. Jak zatem stworzyć swoją pierwszą stronę w WordPress? Jak ustawić stronę główną i inne podstrony? Jak podpiąć wtyczki i które wtyczki wybrać na początek? Na te wszystkie pytania spróbujemy odpowiedzieć w tym krótkim poradniku.